Kui sõnadest jääb puudu



Raamatu pealkiri: Kui sõnadest jääb puudu
Raamatu autor: Julie Buxbaum



See raamat on, siis üks nendest raamatutest mis on rohkem armastusega seotud. Lihtsalt räägin sellest raamatust, sest tunnen, et tüdrukud pole siit blogist väga midagi leidnud.
Soovitan pigem tüdrukutele ja vanuses 14 umbes. Raamat ise räägib ise siis kahest tänapäevasest noorest, kes erinevad üksteisest suurel määral. Üks noortest on siis tüdruk nimega Kit, kes on tegelikult väga populaarne tüdruk ja teine tegelane on siis poiss nimega David, keda keegi väga ei tunne ja kes ei ole väga populaarne poiss. Ja te kindlasti mõtlete kuidas kaks nii erinevat inimest omavahel tuttavaks said, nii, et ma selgitan seda enne kui ma edasi liigun. Nii, et raamatust sai nii moodi aru, et esimest korda said nad tuttavaks sööklas kui Kit nägi Davidit üksi istumas ja istus tema kõrvale ja sealt edasi nad muidugi hakkasid rääkima, ma rohkem selle kohta ei räägi, saate ise välja uurida. Ja siis nad said veel lähedamaks ja Kit palus Davidi abi oma isa surma uurimisel ja sealt sai nende huvitav seiklus alguse.

Raamat on kindlasti üllatusi täis ja see ei lõppenud üldse nii nagu mina arvasin, et see lõppeb.
Ja kokkuvõtteks võin öelda, et raamat on kindasti väärt lugemist ja mulle isklikult raamat isegi meeldis. 

Ja lisaks, ma pole hiljuti väga postitanud kooli pärast aga ma hakkan veel postitama tihedamalt. 

Head lugemist!

Kommentaarid

Populaarsed postitused